ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

איך לשמור על קשר עם הלקוחות? באמצעות הודעות SMS עם המערכת המתקדמת של יוניסל

מרץ 31, 2024

כל עסק נדרש להשקיע משאבים רבים כדי להשיג לקוחות. זהו מאמץ עצום, וגם בלתי נמנע כשהתחרות על תשומת הלב של קהל היעד כל כך קשה – גם בגלל רף הציפיות שעולה עוד ועוד, וגם מפני שיש המון מתחרים. במצב כזה, כדאי מאוד למצות את פוטנציאל ההכנסות מכל מי שכבר השתכנע. כלומר, למכור ללקוחות הקיימים מוצרים או שירותים נוספים. לשם כך חשוב לשמור על קשר טוב עם כל לקוח ולקוחה, ואחת הדרכים היא הודעות SMS. בכתבה זו תמצאו מידע שיעזור לכם להשתמש באפיק השיווקי הזה באופן מושכל.

פניות בתדירות הנכונה

מאז הודעת ה-SMS הראשון במובייל, בשנת 1994, נשלחו אינספור SMS-ים בכל רחבי העולם. ההערכה היא שבכל יום נשלחות מיליארדי הודעות כאלה, וחובה להודות שבכלל הכמות, לא תמיד אנחנו מקדישים הרבה תשומת לב להודעות שמגיעות אלינו (מה גם שעם חברים או משפחה אנחנו מתקשרים בווטסאפ, במסנג'ר וכו').

איך בכל זאת שומרים על קשר עם הלקוחות ומניעים אותם לרכוש עוד מוצרים? הדגש הראשון הוא תדירות נכונה. אם לא תשלחו הודעות תקופה ארוכה, יש סיכוי לא מבוטל שהלקוח פשוט ישכח מכם. כמובן שאסור להציף, אבל הכלל הבסיסי הוא שעדיף לשלוח קצת יותר מדי מאשר להיעלם לזמן רב ומהתודעה.

קריאה לפעולה

שיווק מטרתו להניע לפעולה, ולכן כל SMS חייב להסתיים בקריאה ברורה לפעולה ספציפית. ללא קריאה כזו הלקוח יכול להתרשם לטובה מההצעה שטמונה בהודעה, אבל לא לפעול אלא להמשיך הלאה בחייו. באופן כללי חשוב להקפיד על ניסוחים ברורים וקלים להבנה. הסבלנות של כולנו קצרה, והודעה מסורבלת תגרום לרוב המקבלים אותה פשוט לדפדף הלאה.

מקסימום רלוונטיות

כשלעסק יש קהל לקוחות מגוון, כדאי לנסות למקד את הפניות. במקרים רבים אותו מוצר או שירות תורם לאנשים שונים בדרכים אחרות. לדוגמה, אם אתם משווקים תוספי תזונה, כדאי לפנות באופן אחד לנשים, באופן אחר לקהל מבוגר וכו'. ככל שההודעה יותר רלוונטית לאדם, כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא ייענה לקריאה לפעולה.

הצעה משתלמת

אין טעם לשלוח הודעת SMS אם היא לא כוללת הצעה משתלמת באמת. תמיד רצוי להציע הטבה ספציפית, כולל למשל קוד שמקנה הנחה למי שמבצע רכישה בעקבות קריאת ה-SMS. בדרך זו לאדם תהיה מוטיבציה גם בעתיד לקרוא את ה-SMS-ים של העסק מפני שהוא יזהה אותם עם ערך אמיתי.

מערכת יעילה ונוחה לשימוש

מחקרים שונים גילו שאחד המכשולים העיקריים בפני ניצול האופציה של שיגור SMS-ים ללקוחות הוא מערכת לא נוחה ולא יעילה. שליחת הודעות SMS עם המערכת המתקדמת של יוניסל מתבצעת בנוחות רבה ובזמן קצר. כמו כן ניתן להתאים את המסרים ללקוחות ספציפיים, ולבצע פילוחים שונים, כך שמדובר במערכת שמבטיחה את מיצוי התועלות של שימור הקשר עם הלקוחות.

דילוג לתוכן