ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

אלפי נורות LED שדולקות רק עבורכם: טלוויזיות Neo QLED 4K

אוגוסט 1, 2022

בין אם אתם חובבי ספורט, סרטי טבע, גיבורי על או פשוט רוצים ליהנות מחוויית צפייה מושלמת בטלוויזיה, טלוויזיות  Neo QLED 4Kיכולות להיות תשובה מנצחת. מדוע? המשיכו לקרוא

בהרבה בתים בישראל צפייה בטלוויזיה היא אחד הבילויים המובילים. בין אם מדובר בצפייה בסרט איכותי, בתוכניות אהובות, סדרות, סרטי ילדים – בעצם לא משנה באיזה תוכן אתם בוחרים לצפות, כל עוד עושים את זה ביחד ובצורה מהנה, אלו חוויות שנצרבות לכל החיים.

עכשיו נשאלת השאלה איזו טלוויזיה אתם רוצים שתהיה חלק מההווי המשפחתי – האם תסתפקו בטלוויזיה מיושנת שכדי לצפות בה יש צורך להגיף את כל החלונות, כזו שאיכות הקול בה היא לא מקסימלית ואיכות התמונה מוטלת בספק? או שמא תרצו לבחור בטלווזיה מתקדמת, שגורמת לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בלב ליבה של ההתרחשות? אם התשובה שלכם היא ב', המשיכו לקרוא.

טלוויזיות  Neo QLED 4Kיספקו לכם בדיוק את מה שאתם מבקשים כדי להפוך כל צפייה בהן לאדירה, ויש לכך כמה סיבות:

  • איכות התמונה – הבהירות הגבוהה, הניגודיות המדויקת והרזולוציה האיכותית יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים ממש בתוך ההתרחשות. כל אלו מושגים בזכות 33 מיליון פיקסלים שמאפשרים לתמונה להיות חדה ומדויקת יותר משניתן לדמיין.
  • איכות הקול – הסאונד בטלוויזיה הוא חלק בלתי נפרד מהחווייה הכוללת. תרגישו חופשי להגביר עוד ועוד, רק כדי להרגיש כאילו אתם נמצאים על הבמה או במגרש הכדורגל, יחד עם הכוכבים הגדולים בעולם.
  • מבחר הגדלים – טלוויזיות Neo QLED 4K מגיעות במבחר גדלים, כך שגם אם הסלון שלכם קטן באופן יחסי, תוכלו למצוא טלוויזיה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.
  • העיצוב – בשל העובדה שהטלוויזיה ניצבת לרוב במרכז הסלון, העיצוב שלה הוא לא משהו שאפשר להתפשר עליו. הטלוויזיות החדישות הן דקות במיוחד ומעוצבות בצורה אלגנטית ומודרנית. בדרך הזו הטלוויזיה משדרגת את מראה הסלון כולו והופכת אותו לטרנדי, כזה שנמצא בקדמת הטכנולוגיה.
  • ומה עם הילדים? הילדים שלכם אוהבים לשחק בקונסולות משחק? ובכן, אתם יכולים לשכוח מהסלון לזמן מה. אחרי פעם אחת שהם יחברו את הקונסולה לטלוויזיה החדשה, גם כל העולם שלהם צפוי להשתנות. זה הזמן להכין לוח משמרות – מי עושה שימוש בטלוויזיה ומתי…
  • התקנה – בעבר ניתן היה להתקין טלוויזיות על מתקן בולט מהקיר. כיום המצב שונה לגמרי. את הטלוויזיות החדשות ניתן לתלות על מתקן צמוד לקיר, כך שהמראה הכולל הוא חלק, מהודק ויפהפה.
  • מחיר – העובדה שניתן להשיג את הטלוויזיות החדשניות במגוון גדלים מאפשרת גם תנודות במחירים. חשבו על המחיר שהייתם רוצים להשקיע בטלוויזיה החדשה, בדקו אילו אפשרויות עומדות בפניכם והגיעו לנוסחה המנצחת עבורכם. והעיקר שתהיה צפייה מהנה, עוצמתית ומלאה ברגעים בלתי נשכחים.
דילוג לתוכן