ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

אסטרטגיית שיווק מוצר דרך סרטונים ביוטיוב

נובמבר 24, 2022

יוטיוב הוא אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם. מיליוני אנשים מעלים סרטונים ליוטיוב מדי יום, ומיליארדי שעות של סרטונים נצפים מדי חודש.

YouTube נוסדה בשנת 2005 על ידי שלושה עובדי PayPal לשעבר שרצו ליצור אתר שבו משתמשים יוכלו להעלות ולשתף סרטונים בחינם. החברה גדלה בהתמדה מאז וכיום יש לה יותר מ-1.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם. ב-2006, יוטיוב החלה לקבל פרסומות מתאגידים גדולים כמו קוקה קולה, נייקי ומקדונלד'ס.

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם אחרי גוגל.  סרטוני YouTube הם דרך מצוינת לעסקים קטנים לפרסם את עצמם ואת המוצרים שלהם, מכיוון שהם יכולים להתחבר לקהל שלהם ברמה האישית.

איך להשתמש ביוטיוב ככלי שיווקי לעסק שלך

YouTube הוא כלי שיווקי רב עוצמה לעסקים קטנים שיכול לעזור להם לקדם את המוצרים, השירותים ותרבות החברה שלהם.
ישנן דרכים רבות להשתמש ביוטיוב ככלי שיווקי לעסק שלך אם כי כל אחת מהדרכים, לפני הכל תדרוש בראש ובראשונה להכיל סרטון מוצר איכותי. אחר כך בעזרת הפלטפורמה של YouTube ניתן להפוך את הסרטון לכלי שיווקי המסביר את העסק שלך וכיצד הוא עובד.
סרטונים אלה יכולים להיות אינפורמטיביים או משעשעים, בהתאם למה שאתה מנסה להשיג עם תוכן הווידאו. והכי חשוב, סרטונים כאלה נותנים לצרכנים מבט מבפנים לתוך הפעילות הפנימית של החברה שלך ולאפשר הבנה עמוקה יותר של יתרונות העסק על פני המתחרים.

מה הופך סרטון מוצר או תדמית למעולה?

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לקדם את העסק, המוצר או השירות שלך. ניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות, כגון באתר האינטרנט שלך, במדיה החברתית ואפילו בעולם הפיזי.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא מה מטרת הסרטון ומה הסרטון ישיג עבורכם. האם אתם רוצה להציג את החברה שלכם? מציגים מוצר חדש? לשכנע מישהו לקנות מכם משהו? או שאתם רק רוצים שאנשים יצפו בזה כי זה מעניין ומבדר?

לאחר מכן, החליטו איזה סגנון וידאו יתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. ישנם סגנונות רבים ושונים של סרטוני תדמית שניתן להשתמש בהם למטרות שונות:

  • סרטון בסגנון 'ראש מדבר' משמש בדרך כלל לראיונות ולעדויות
  • סרטון בסגנון 'הסבר' משמש בדרך כלל כדי להראות איך משהו עובד
  • סרטון בסגנון 'סיפור' משמש בדרך כלל לנרטיבים וסיפורים
  • ולבסוף דאגו להשתמש בטכניקות קידום נכונות

טכניקות קידום לדירוג סרטונים ברשת המדיה

אלגוריתם דירוג החיפוש של גוגל הוא אלגוריתם מסובך. הוא לוקח בחשבון גורמים רבים כמו מספר הצפיות, מספר הלייקים והתגובות, הרלוונטיות של הסרטון לשאילתה ועוד.

מומלץ להשתמש בטכניקות קידום כדי לדרג את הסרטונים שלכם ביוטיוב וגם בגוגל ובכך להשיג יותר צפיות בסרטון ובעקבות כל יותר פניות לעסק שלכם.
לפניכם מספר טכניקות בסיסיות וקלות לביצוע שלא כדאי לפספס

  1. בחר כותרת עשירה במילות מפתח
  2. השתמש במילות מפתח בתיאור של הסרטון
  3. כלול תגיות שמתארות את המוצר
  4. בצע אופטימיזציה של הסרטון שלך עבור Google AMP
  5. כלול קישור לאתר שלך בתיאור

להלן מספר כללי אצבע בהם תוכלו להשתמש בשיווק הסרטונים: 

  • ודאו שיש לכם מטרה ברורה לסרטון.
  • היו יצירתיים עם הסרטונים שלכם והשתדלו לא לחזור על מה שאתם מציגים.
  • השתמשו בתוכן באיכות גבוהה בסרטונים שלך מבלי להיות ארוך או מסובך מדי על מנת להשאיר את הצופים מעוניינים.
  • השתמשו בקריאה לפעולה בסרטונים שלך כדי שהצופים ידעו מה עליהם לעשות לאחר הצפייה בו, בין אם זה להירשם או לקנות משהו ממך.
  • ספקו הסבר מדוע הסרטון הזה חשוב לו וכיצד הוא יעזור לו עם הצרכים או הבעיות שלו
  • ודאו שקל למצוא את הסרטונים שלכם על ידי הוספת מילות מפתח ותגיות ב-YouTube, פייסבוק, טוויטר וכו', כדי שאנשים יוכלו למצוא אותם בקלות.

לסיכום, שיווק בעזרת סרטוני וידאו ופרסומות מצולמות ביוטיוב, הוא דרך מצוינת להגדיל את התנועה וההמרות של העסק שלכם.

דילוג לתוכן