ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

בחירת כסא מנהלים למשרד החדש – איך תעשו את זה נכון?

אוגוסט 22, 2022

בחירת כסא מנהלים למשרד החדש – איך תעשו את זה נכון?

בעולם שבו העבודה מהבית היא מנת חלקם של יזמים, עצמאיים ואפילו שכירים רבים, ההקמה והתכנון של משרד לבית היא ממש לא מילה גסה. אם כבר אתם עובדים מהבית, אז חשוב לכם לשמור על האיזון בין חיי הבית והעבודה, להנות מהמשרד המושלם שלכם ובעיקר, ליצור חוויית ישיבה בריאה יותר לאורך שעות העבודה. ובדיוק מהסיבה הזו אתם רוצים להשקיע את המשאבים שלכם בבחירה של כסא מנהלים איכותי למשרד הביתי ויפה שעה אחת קודם. ואולם, אי אפשר לצפות לקנות כסא מנהלים מבלי להבין במדויק איזו חוויית ישיבה אתם רוצים ליצור לעצמכם, ומי הם אנשי המקצוע שמספקים את הכיסאות הכי טובים שקיימים כיום בשוק. במדריך הקרוב נעזור לכם להבין איך לקנות כסא מנהלים מושלם לחוויית העבודה הביתית האידיאלית.

איך לבחור כסא מנהלים למשרד ביתי מקצועי?

על מנת לבחור כסא מנהלים איכותי ויוקרתי, שמתאים לחוויית המשרד הביתי שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון פרמטרים כמו:

  1. המידות של הכסא – ככל שמדובר על כיסא גדול ורחב יותר, אתם צריכים להיות מודעים למגבלת התזוזה בחלל הפנים הביתי. בעיקר כי לרוב משרד בבית הוא משרד קטן יחסית, עם כמות ציוד גדולה. ולכן חשוב לבדוק מבעוד מועד אילו גדלים של כסאות יכולים להתאים לחלל הפנים שעומד לרשותכם ואיך אפשר למצוא את המידות המושלמת בקטלוג המוצרים.
  2. חומרי הגלם של הכיסא – כשמדובר על כיסא אורתופדי, אתם רוצים לוודא שחומרי הגלם של הכיסא יוצרים חוויית ישיבה במנח טבעי ונוח, עם תמיכה בכל המקומות הנכונים. החל מהצוואר ועד לכפות הרגליים, מנח נכון של הגוף הוא המפתח לישיבה ללא כאבים לאורך שעות העבודה.
  3. תנועה חלקה של הגלגלים – במשרד ביתי יש לרוב בעיה לשמור על ניקיון קבוע של הרצפה, מה שגורם לבעיות בתנועת הגלגלים. ועל כן חשוב לבחור גלגלי גומי שלא הורסים את הפרקטים אבל גם לא נתקעים בגלל שערות של בעלי חיים או לכלוך של הילדים שלכם.
  4. העלויות של הכיסא – יש לכם תקציב מוגדר לרכישה של ציוד משרדי הביתה. ואתם לא יכולים לחרוג מהתקציב הזה. כלומר, חשוב לבחור כסא מנהלים שעומד בדרישות התקציב, כולל אחריות ומשלוח, ומאפשר לכם תחזוקה שוטפת קלה יחסית לאורך השנים.

החוויה של ישיבה בריאה לאורך כל שעות העבודה

הבחירה שלכם לרכוש כסא מנהלים אורתופדי של סימון היא ההחלטה שמאפשרת להשלים את תהליך האבזור של המשרד הביתי בצורה הכי טובה שיש. הן בגלל שיש לכם אפשרות לבחור בדיוק את הכיסא שאתם מצפים לקבל. והן כי אתם תקבלו את שירות הלקוחות המיוחד של סימון שמאפשר לכם להתמודד עם כל שאלה, תקלה או צורך שעולה לאורך הדרך בצורה הכי מקצועית שיש.

דילוג לתוכן