ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

בריכה מעוצבת – סמל הסטטוס שתמיד רציתם

אוקטובר 4, 2022

בריכה מעוצבת בחצר היא אחד הדברים שמעוררים התפעלות אצל כל מי שמגיע לבקר. מתחשק לכם לשמוע "וואו" כל פעם שמישהו נכנס אליכם הביתה? המשיכו לקרוא

בריכה בחצר זה עניין שהפך די מזמן לעניין שבשגרה. המחירים הנמוכים, החצרות הגדולות וכמובן גם הקורונה הפכו את הבריכות לחלק בלתי נפרד מהנוף בבתים פרטיים ולא פעם גם במרפסות בתים. אם ככה, מה שבעבר היה סמל סטטוס, הפך היום כבר לעניין שבשגרה, וכעת השאלה היא מה הדבר הבא. ובכן – בריכה מעוצבת זו התשובה.

טלי מרמת השרון רכשה לא מזמן ברכיה מעוצבת והיא מספרת על החוויה. "האמת היא שאני בכלל לא הייתי בכיוון, אבל יום אחד ראיתי באיזה מגזין נחשב פרסומת לבריכה כזו ופשוט התאהבתי. מיד הרמתי טלפון והתחלתי לעשות בירורים. איש המקצוע שהגיע אלי הביתה עשה את הבדיקות והמדידות והציע לי הצעת מחיר משתלמת. כמעט לא היו לי היסוסים בעניין הזה. עד אותו רגע עמדה אצלי בחצר בריכת עמודים שעשינו לה מעין מסגרת עץ, אז זה היה נראה יוקרתי והשתלב בחצר. כשהבנתי שאני יכולה לשנות את זה די בקלות ולבחור בבריכה אחרת שתשדרג לי את מראה החצר פי כמה, ישר הבנתי שזה הדבר עבורי. אני אוהבת לחדש, לשנות ולהתקדם עם הזמן. אני עובדת מאוד קשה ורוצה לפרגן לעצמי גם בדברים הקטנים של החיים. מאז הבית שלנו הפך שוב לקאנטרי של כל החבר'ה. זו תחושה כייפית מאוד".

גם רובי מהקריות בחר בבריכה מעוצבת לשידרוג הבית. "עשינו שיפוץ מאוד מאסיבי כשנכנסנו לבית הנוכחי", הוא מספר. "אחד הדברים שתמיד חלמתי עליהם זה בריכה בחצר. תודות לעבודה קשה וקצת מזל, הצלחתי למצוא תקציב לעניין ובמקום להתפשר על בריכת עמודים ש'שוברת' את המראה האחיד של החצר, הלכתי על האופציה המעוצבת. כשאני פותח בבוקר את התריס, רואה את השמש ומסתכל על הבריכה, אני מחייך כי אני יודע שאפשר לחלום בגדול ולהגשים עוד יותר בגדול. זו תחושה מאוד ממלאת".

כמובן שלצד היופי והיוקרה שמשדרת הבריכה, חשוב להקפיד גם על כללי ביטחון. "הילדים שלי יודעים שבשום אופן אסור להיכנס או להתקרב לבריכה בלי מבוגר לצדם. הקפתי את הבריכה במעין גדר מיוחדת ושקופה, שמצד אחד לא פוגעת בנוף ומצד שני מאפשרת לילדים להיות בחצר בצורה בטוחה. בנוסף, חשוב לטפל במי הבריכה באופן שוטף", מסביר רובי. "אחרת המים הופכים למעין אגן חמצון שמושך אליו מעופפים רבים וכמובן גם יוצר מפגע ריח. במילים אחרות, מעבר להשקעה הכלכלית, בריכה מלווה בהתעסקות שצריך להביא בחשבון רגע לפני שנותנים את האוקי לבעל המקצוע. למרות הכל, בעיני, זה מאפשר ליהנות מהחיים, לשמור על שגרה ספורטיבית וכמובן לארח את החברים והמשפחה ברמה הכי גבוהה שיש".

דילוג לתוכן