ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

דקים ופרגולות לגינות – תוספת לאיכות החיים

נובמבר 24, 2022

בישראל, רוב בעלי בתים   פרטיים דואגים להוסיף דקים ופרגולות לגינה כדי לייפות את הגינון שלהם ולהעשיר את החוויה מחוץ לבית. הפרגולות הן גם דרך מצוינת להוסיף ערך לנכס שלהם ולאיכות חייהם, הן מספקות תחושת פרטיות ויכולות לשמש כחלל מגורים חיצוני וכמקום אירוח במקרה הצורך.

בחירת חומר הגלם ממנו תיבנה הפרגולה שלכם:

החומרים המשמשים לבניית הפרגולה שלכם יהיו תלויים בסגנון שאתם חושבים עליו.
ישנם סוגים רבים של חומרים שניתן להשתמש בהם כמו עץ כמובן,פלדה, אלומיניום ואפילו צינור PVC.
אם אינכם בטוחים באיזה סוג חומר להשתמש עבור הפרגולה, יש כמה שאלות טובות שיכולות לעזור לכם לקבוע איזה חומר יתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.

כיצד לבחור את סוג החומר הרצוי עבור הפרגולה שלך

לחומרים שונים יש יתרונות וחסרונות שונים. סוג החומר שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך, בסביבה שבה תהיה הפרגולה שלך ובתדירות השימוש בה. לדוגמה, אלומיניום הוא בחירה טובה עבור פרגולות הקרובות לים או לסביבות בעלות לחות גבוהה. עץ הוא בחירה טובה אם אתה רוצה מראה ותחושה מסורתיים.

או רוצים להכין בעצמכם תוכנית לפרגולה בהתאמה אישית, החומרים הבאים נחשבים בדרך כלל לבחירה הטובה ביותר עבור פרגולה שתשמש אתכם בחצר, בגינה או בכל מקום מחוץ לבית:

אלומיניום – משקלו הקל, התחזוקה הנמוכה והעמידות של האלומיניום הופכים אותו לבחירה מצוינת לאזורים הקרובים למים.

עץ- עץ הוא עמיד וזמין בקלות בכמויות גדולות. למרות שהוא מספק תחושה כפרית, אתה עדיין יכול להתאים אותו עם גימורים שונים או צבעי כתם.

זכוכית – אם אתם מחפשים חומר עמיד שלא יתעקם, לכו על זכוכית. זה יכול להיות יקר מראש, אבל זה עמיד לאורך זמן ותחזוקה נמוכה.

כיצד לטפל בגינה ובפרגולה

מרפסות נוף וגינה ופרגולות הן אחד המאפיינים החשובים ביותר של בית. ניתן להשתמש בהם למטרות שונות, מפינת אוכל חיצונית ועד לחלל פרטי למנוחה. עם זאת, מבנים חיצוניים אלה אינם חסינים מפני בלאי.

הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על הפרגולות שלכם במצב טוב:

– נקו את הפרגולה באופן קבוע עם צינור גינה או מכונת שטיפה בלחץ. – אם העץ חשוף, השתמשו במוצרים כדי לאטום אותו מפני רטיבות וריקבון. ניתן גם למרוח לכה כדי למנוע מהעץ להיסדק ולהתפצל.

– נקו את סוגרי המתכת (אם ישנם) עם מברשת תיל ושטפו אותם במים וסבון.

– תיקון כל נזק לפרגולה, במידת הצורך, על ידי החלפת חתיכות שבורות.

דילוג לתוכן