ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

האם כדאי לכם לקנות ג'קוזי?

אוקטובר 29, 2023

יש לכם שטח בחדר האמבט ואתם מתלבטים אם לקנות אמבטיה או ג'קוזי? מאמר זה יעזור לכם בהתלבטות!

יתרונות האמבטיה

אם נערוך השוואה בין אמבטיה לבין מקלחת רגילה, הרי שלאמבטיה יש יתרונות ברורים! נתחיל מזה, שאת האמבטיה ניתן למלא במים לפי הטמפרטורה הרצויה ולשהות בה כמה שרוצים. כמו כן, ניתן להוסיף למים גם שמן או קצף אמבט וכדומה וליהנות מהשהייה המרגיעה במים ולקבל אתנחתא מהיום. כמובן, אסור לשכוח, שניתן גם להתקלח באמבטיה ולכן היתרונות שלה בהשוואה למקלחת הם משמעותיים.

יתרונות הג'קוזי

אחרי שפרטנו לגבי היתרונות של האמבטיה, זהו הזמן לפרט לגבי היתרונות של הג'קוזי. אז כמו ההשוואה בין האמבטיה לבין המקלחת, גם פה לג'קוזי יש את אותן התכונות שיש לאמבטיה ומכאן נתחיל למנות את היתרונות שלו. בשונה מהאמבטיה, ג'קוזי מאופיין על ידי המנגנון המפעיל אותו, שמייצר זרמי מים המופנים לנקודות ספציפיות בגוף במטרה לעסות את השרירים והרקמות בנקודות אלו. כך הג'קוזי מאפשר למשתמשים בו לקבל חוויית ספא מושלמת!

ג'קוזי חיצוני

עד עכשיו עסקנו בג'קוזי באופן כללי ואין ספק שחשוב להזכיר גם את הג'קוזי החיצוני ואת המאפיינים הייחודיים שלו. אם כן, היות שמדובר על ג'קוזי שנמצא בחוץ, חשוב מאוד לדאוג לכסות אותו בכיסוי הייעודי שלו. כך ניתן יהיה לשמור עליו נקי ומפני חדירה של מזיקים אליו ואל חלקי המנגנון השונים שלו. כמו כן, חשוב גם לדעת שעוד לפני ההתקנה של הג'קוזי יש להכין את התשתיות ואת השטח ואלו הן הכנות שונות מאלו של הג'קוזי הביתי.

מה שחשוב לדעת על ג'קוזי

דבר נוסף שחשוב לדעת לגבי ג'קוזי, פנימי או חיצוני, הוא שהוא דורש תחזוקה שוטפת. תחזוקה זו כוללת ניקיון הן של האמבט עצמו והן של חלקי המערכת השונים ובדיקה של החלקים השונים. מבחינת הניקיון חשוב לדעת, שיש להשתמש בתכשירים ייעודיים המיועדים למטרה זו והם מתאימים באופן מיוחד לשימוש זה. זאת, כדי לשמור על חלקי הג'קוזי בתפקוד מלא ולאורך זמן.

בחירת הג'קוזי

כיום ישנם סוגים שונים של ג'קוזי כשלכל אחד יש מאפיינים אחרים במטרה לאפשר לכל אחד למצוא את הג'קוזי המתאים ביותר לצרכים שלו. ההבדלים באים לידי ביטוי בדרכים שונים כמו למשל גודל הג'קוזי וכמה אנשים הוא יכול להכיל, הצורה שלו, כמות ומיקום הזרמים, העומק שלו ועוד.

חשוב לציין, שמלבד הג'קוזי עצמו, חשוב לבחור בתבונה גם את הספק שלו ואת המתקין שלו. זאת, מפני שספק הג'קוזי הוא זה שייתן לכם שירות גם לאחר הרכישה ותוכלו לקבל ממנו גם את המידע המלא לגבי התחזוקה השוטפת שלו. לגבי המתקין, חשוב שהג'קוזי יותקן באופן האיכותי ביותר. הרי לא מדובר על משהו שאמור לשרת אתכם ליום או יומיים, אלא למשך שנים רבות קדימה!

דילוג לתוכן