ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

הזרקת שומן לפנים – הכירו את החלופה הלא חלופה לא ניתוחית שכובשת את העולם

יולי 18, 2023

בשנים האחרונות הרבה נשים, וגם גברים, מדברים על זה: הזרקה של שומן לפנים. לכן ברור מדוע גם לכם יצא לשמוע על זה וטבעי שתרצו לדעת על מה כולם מדברים. למעשה, הזרקת שומן לפנים, הידועה גם בשם העברת שומן אוטולוגית, היא הליך קוסמטי פופולרי עבור אלה המבקשים להצעיר את הפנים שלהם מבלי לעבור ניתוח מתיחת פנים פולשני. טיפול לא ניתוחי זה יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים, קמטוטים וסימני הזדקנות אחרים על ידי הוספת נפח ללחיים, לשפתיים ולאזורים אחרים בפנים. כדי שתוכלו להחליט האם גם אתם רוצים לעשות הזרקה של שומן לפנים, אתם צריכים לדעת טוב יותר במה מדובר. בפועל, זה הליך קוסמטי הכולל לקיחה של שומן מחלק אחד של הגוף, כגון הבטן, הירכיים או הישבן, והזרקתו לפנים. הזרקה שכזו אינה דורשת הרדמה כללית או זמן החלמה רב, מה שהופך אותה לאופציה נוחה יותר ופחות פולשנית עבור מי שמעוניין לשפר את תווי הפנים שלו.

איך עושים הזרקת שומן לפנים?

עוד לפני שנדבר על השאלה כמה זמן מחזיק ניתוח מתיחת פנים, צריך להבין איך עושים בפועל את ההזרקה עצמה. ברוב המקרים הזרקת שומן לפנים מתחילה עם הרדמה. ההרדמה ניתנת בצורה מקומית הן לאזור התורם והן לאזור המקבל בפנים. ברגע שהמטופל מרגיש בנוח, המנתח מבצע חתך קטן באזור התורם ומחלץ את השומן באמצעות מזרק או מכשיר מיוחד אחר. לאחר מכן השומן המופק מטוהר ומוכן להזרקה, הכוללת הסרת כל זיהומים ובידוד תאי השומן הקיימים. לאחר מכן, המנתח מזריק בזהירות את השומן המטוהר לאזורי הפנים הרצויים באמצעות מחט קטנה. תהליך זה עשוי לדרוש זריקות מרובות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, בהתאם לצרכי המטופל והתוצאה הרצויה. כפי שניתן לראות, הזרקה של שומן לפנים היא לא הליך פולשני מידי והיא אינה כואבת, שכן הכול נעשה תחת הרדמה מקומית.

כמה זמן נמשכת ההשפעה של הזרקת שומן בפנים?

ההשפעות של הזרקת שומן בפנים יכולות להימשך מספר שנים, אם כי משך הזמן המדויק משתנה מאדם לאדם. ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על השאלה כמה זמן תחזיק מעמד הזרקת שומן לפנים. בין הגורמים המשפיעים ביותר ניתן לדבר על : גיל המטופל, איכות העור והרגלי חיים. למשל, אם אתם חשופים לשמש באופן אינטנסיבי, או שאולי אתם אנשים שמעשנים, זה עלול להשפיע על משך הזמן שממנו תוכלו ליהנות מתוצאות ההזרקה. בנוסף, כמובן שגם השאלה האם איש מקצוע מומחה עשה לכם את הטיפול או לא. כלומר, מי שמכיר את התחום הזה לעומק וכבר ביצע הרבה מאוד הזרקות כאלה, יוכל להגיע לתוצאה טובה יותר. משמעות הדברים היא שכך יעשו לכם הזרקה מקצועית יותר שתחזיק מעמד לזמן ממושך.

דילוג לתוכן