ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי NFC

יולי 17, 2022

המציאות שבה אנחנו חיים משתנה בקצב מהיר מאוד במאה ה-21. למעשה אין כמעט תחום שלא השתנה, כשבפרט יותר ויותר שירותים ופריטים הופכים לדיגיטליים. אחד מהם הוא כרטיס הביקור שכבר מזמן עבר מהנייר שמתקמט ודוהה למדיה הדיגיטלית. כעת יש לו תוספת שהופכת אותו לעוד יותר אפקטיבי – NFC. בכתבה זו תמצאו הסברים מפורטים לגבי היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי NFC, והמלצות לגבי הפקת מלוא התועלת האפשרית ממנו.

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

כדי להבין מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי NFC כדאי קודם לדעת מהם היתרונות של כרטיסי הביקור הדיגיטליים באופן כללי.

היתרון הראשון הוא כאמור העמידות. בעוד כרטיס ביקור מנייר דוהה עם הזמן, מתקמט, הופך למרופט ועלול להיקרע, הגרסה הדיגיטלית נשמרת היטב בלי מגבלת זמן. היתרון השני הוא האפשרות לעדכן את הכרטיס וגם להעשיר אותו: כמובן שגם את כרטיסי הנייר אפשר לשנות, אבל מי שהדפיס למשל 1,000 כרטיסים ואז שינה כתובת נאלץ למעשה להשליך למחזור את כרטיסי הנייר הלא רלוונטיים יותר, ולהדפיס הכל מחדש.

יתרון שלישי הוא כמות המידע שניתן להעביר. אמנם המטרה של כרטיס ביקור היא להעביר בעיקר את תמצית המידע הרלוונטי ליצירת קשר, אבל בעידן הנוכחי, כשכולנו מוצפים באינספור גירויים משלל סוגים בכל נקודת זמן, כדאי כמובן שכרטיס הביקור יכלול עוד מידע לגבי העסק או לגבי האדם. כרטיס ביקור דיגיטלי לא מוגבל בשטח כמו כרטיס נייר, ולכן יכול לכלול לצד פרטי יצירת הקשר גם תמונות, וידאו, פירוט של יתרונות העסק ועוד ועוד.

למה עבור כרטיס ביקור דיגיטלי NFC הוא תוספת מוצלחת?

הסבר קצר לגבי מהו NFC: המונח הוא ראשי תיבות של הביטוי Near Field Communication. בעברית תורגם ה-NFC לתקשורת טווח אפס, והכוונה היא להעברת נתונים בין התקן להתקן בלי חיבור פיזי אלא באמצעות קרבה פיזית וגלי רדיו שמועברים מהמכשיר המשדר למכשיר הקולט.

באופן עקרוני הטכנולוגיה שמאפשרת NFC דומה לבלוטות' – אבל עם הבדל משמעותי: בלוטות' זקוק על-מנת לפעול למתח חשמלי, ולכן יכול להתקיים בסמארטפונים למשל. ה-NFC לא זקוק למקור מתח, ולכן אפשר לשלב אותו בכרטיס אשראי (כמעט כל הכרטיסים המתקדמים מצוידים בכך), ולכן גם ישנה האופציה של כרטיס ביקור דיגיטלי NFC.

האיכות הנוספת שתורם ה-NFC לכרטיסי הביקור הדיגיטליים היא האפשרות להעביר את כרטיס הביקור לכל מי שמעוניין או מעוניינת בו בשיא הפשטות והקלות: כרטיס ביקור דיגיטלי 'רגיל' נשלח למייל, בווטסאפ או ברשת חברתית כזו או אחרת. בהתאם, אם רוצים לתת למישהו את הכרטיס, יש צורך לבקש ממנו פרטים רלוונטיים. עיכוב נוסף עלול להיגרם עקב הקלדת תו לא נכון וכו'. עם NFC הפעולה היחידה שצריך לעשות היא לקרב את הסמארטפון של נותן הכרטיס למכשיר הסלולרי של מקבל הכרטיס – וכרטיס הביקור המשוכלל עובר כהרף עין.

מה חשוב לכלול בכרטיס הביקור?

כרטיס ביקור דיגיטלי NFC חייב לכלול קודם כל מקסימום דרכים ליצירת קשר וכפתור ייעודי לכל אחת: שיחת טלפון, הודעת ווטסאפ, מייל וכו'. כמו כן כדאי לכלול קישורים לחשבונות ברשתות חברתיות, אופציית ניווט אל העסק אם יש לו כתובת פיזית, וכאמור גם תמונות מחמיאות, וידאו שמשלים את התמונה וכל מידע שעשוי להיות רלוונטי למקבלי הכרטיסים.

 

דילוג לתוכן