ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

יזמות נדלן – מה זה?

מאי 12, 2022

יש הרבה מאוד מקצועות חדשים שבעבר לא היו קיימים כמו למשל מקצועות ההייטק על כל הגוונים והסוגים שלהם. אחד מסוגי המקצועות החדשים יותר שיש שתפסו במיוחד תאוצה בארץ בשנים האחרונות הוא יזמות נדלן. מקצוע זה הוא מקצוע בו קבלן או איש תיווך יוזמים הקמה ובנייה של בנייני דירות או פרויקטים של בינוי. יזמות בתחום הנדל"ן היא תחום שהרבה מאוד אנשים שונים עוסקים בו מעורכי דין ועד כלכלנים או מתווכי דירות. המקצוע של יזמות בתחום הנדל"ן יכול לאפשר לנו ליהנות יותר מהשקעות נדל"ן חכמות.

יזמות נדלן והשקעות נדל"ן

יזמות נדלן קשורה באופן ישיר לתחום של השקעות נדל"ן. כאשר אנחנו רוצים להשקיע בפרויקט נדל"ן מסוים, כדאי לנו לברר קודם כל מי היזם שעומד מאחורי הפרויקט ואחראי עליו. ככל שהיזם של פרויקט הנדל"ן יהיה אמין ומקצועי יותר כך הוא יוכל להעניק לנו שירות טוב יותר ואנחנו נוכל להיות בטוחים באיכות וביוקרה של הפרויקט שאנחנו משקיעים בו את כל החסכונות שלנו. השקעה של כל הכסף שלנו בקנייה של דירה יכולה לאפשר לנו ליהנות מרווחה כלכלית גדולה יותר וביטחון כלכלי גדול יותר בעתיד.

האם באמת משתלם להשקיע בנדל"ן?

השאלה האם באמת משתלם להשקיע בנדל"ן? היא שאלה חשובה. ברוב המקרים, כאשר יש לנו מספיק כסף בצד יכול להשתלם לנו מאוד להשקיע בקנייה של נכסי נדל"ן. אם אין לנו מספיק כסף בשביל לממן את קניית נכס הנדל"ן ואנחנו צריכים לקחת בשביל ההשקעה הלוואה או משכנתא, עלינו לחשוב פעמיים האם כדאי לנו להשקיע את הכסף הרב בקניית הנכס או לא. כל השקעה של כסף וגם השקעה של נדל"ן יכולה להיות במקום מסוים הימור ואם אין לנו מראש את רוב הסכום או את כל הכסף שאנחנו צריכים בשביל לבצע את ההשקעה אולי כדאי לנו לשקול האם היא כדאית לנו או לא.

למי כדאי להשקיע בנדל"ן ואיפה?

מי שכדאי לו להשקיע בנדל"ן הם אנשים שיש להם סכום כסף גדול בצד והם רוצים להשקיע בהשקעה שהיא בטוחה יותר מאשר השקעה בבורסה. השקעה בנדל"ן יכולה להיות השקעה מניבה. היא יכולה להשתלם לנו מאוד אם אנחנו למשל קונים דירה ואז משכירים אותה במשך הרבה שנים – ואז אנחנו גם נהנים מדמי השכירות וגם יכולים להכפיל או לשלש את השווי של ההשקעה הראשונית שלנו.

כמעט בכל מקום בארץ כדאי מאוד לקנות נכס נדל"ן בדגש על אזור השרון והמרכז שם מחירי הנדל"ן רק עולים ועולים. גם קנייה של דירה באזור כמו באר שבע יכולה להשתלם לנו מאוד – מי שקנה דירה בבאר שבע לפני עשור כיום נהנה מרווחים גדולים מאוד. השקעה בנדל"ן גם בערים גדולות כמו ירושלים, נתניה, ראשון לציון או פתח תקווה יכולה להשתלם לנו מאוד.

דילוג לתוכן