ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

כמה עולה להחליף מצבר? תלוי את מי שואלים

נובמבר 30, 2022

 בעולם חלקי החילוף לרכב, יש הרבה מאוד תשובות לכל שאלה. כדי לעשות קצת סדר בבלאגן, אספנו כמה טיפים בנוגע לשאלה – כמה עולה להחליף מצבר לרכב?

קלקול מצבר ברכב הוא עניין שמגיע במפתיע, בלי שום הודעה מוקדמת. ככה בדיוק קרה לעופר, שאמור היה לאסוף את הילד שלו מהגן, ניסה להדליק את האוטו וגילה שתוכניות לחוד ומציאות לחוד. "זה היה מרגיז ומלחיץ מאוד", הוא אומר. "יצאתי מהעבודה בזמן כדי לאסוף את הילד מהגן, אני מגיע לאוטו, מניע ו… כלום לא קורה. זה רכב שאני נוסע איתו הרבה. באותו בוקר הגעתי לעבודה והכל היה בסדר גמור, האוטו הניע ולא הייתה שום בעיה. למרות זאת, בצהריים הרכב לא הניע וזה היה תסכול אחד גדול. התחלתי לחפש מישהו שיש לו כבלים ויכול לעזור לי, אבל גם אחרי שמצאתי אי אפשר היה להניע את הרכב. נאלצתי לחכות כמה שעות לגרר שיגיע לחלץ אותי. כמובן שפספסתי את ההגעה לגן של הבן שלי והוא התאכזב מכך מאוד".

הגרר שפינה את עופר למוסך הגיע כעבור מספר שעות. "הדבר הכי מעצבן הוא שלהחליף מצבר זה בדיוק 5 דקות", אומר עופר. "למזלי, אני מכיר בחור מאוד אמין שמתעסק בחשמלאות רכב, לכן ביקשתי מהגרריסט שיקח אותי ישירות אליו. אחרי כמה דקות כבר הייתי עם מצבר חדש, במחיר הוגן ונסעתי לכיוון הבית. הדבר הראשון שעשיתי זה לקחת את הילד שלי ואת אשתי והלכנו יחד לאכול גלידה. זה היה סיום מתוק ליום מלא בעצבים ובתסכול".

אצל עופר השאלה כמה עולה להחליף מצבר לא עלתה כלל על הפרק, כיוון שעוד כשהיה בדרך לחשמלאי הרכב כבר קיבל הצעת מחיר. אצל ירדן הדבר היה אחר לגמרי. "הייתי צריכה להחליף מצבר ברכב", היא מספרת. "ידעתי את זה כי יום אחד האוטו שלי לא נדלק, הנעתי בעזרת כבלים, אבל גם למחרת היום היה את אותו סיפור ואז הבנתי שאין מנוס – צריך להחליף מצבר. אני לא מכירה מישהו שמתעסק במצברים, אז הסתכלתי במודעות פרסום של כל מיני רשתות וגיליתי שכל אחת מציעה מחיר שונה. בנוסף, בדקתי בגוגל כמה עולה להחליף מצבר. כאשר הייתה לי הערכה כללית לגבי המחיר, הרגשתי מספיק בטוחה כדי לגשת לחשמלאי רכב ולבקש ממנו להחליף את המצבר. מדהים לראות את הפער בין מה שכתוב באתרים ובשלטי הפרסומת לבין מה שקורה כאשר נפגשים פנים אל פנים. שאלתי את החשמלאי כמה עולה להחליף מצבר, הוא ענה לי מחיר שהיה שונה ונמוך יותר ממה שפורסם ברשתות. נתתי אוקי והמצבר הוחלף. זו הייתה וויה טובה מאוד שלימדה אותי הרבה על עצמי ועל היכולת שלי להתמודד עם דברים שבתפיסה החברתית הרווחת יותר שייכים לעולם הגברים".

דילוג לתוכן