ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

לישון ביחד בכיף – כך תבחרו מיטות זוגיות מתאימות לשניכם

יולי 26, 2022

זוגיות היא קונספט לא פשוט. מצד אחד, הרבה יותר כיף לעבור את החיים ביחד עם אדם נוסף, לחלוק איתו רגשות וגם מטלות, ולקבל ממנו תמיכה ואהבה. מצד שני, החיים ביחד כוללים גם לא חילוקי דעות שאף עלולים להתפתח לקונפליקטים סוערים. נהוג לומר שזוג חכם הולך לישון ביחד, מפויס, גם אחרי מריבה. כדי שהשינה המשותפת תהיה אכן נעימה חשוב לבחור מיטה זוגית מתאימה. המבחר הרחב מאוד של מיטות זוגיות מקנה חופש בחירה מלא, וכדאי לנצל אותו באופן מושכל, ובפרט בעזרת הטיפים כאן בעמוד.

להחליט ביחד

הטיפ הראשון לזוג שמחליט לרכוש מיטה ומתלבט בין שלל אפשרויות של מיטות זוגיות הוא להחליט ביחד. גם אם אחד מבני הזוג פחות אוהב להסתובב בין חנויות ואולמות תצוגה, שיתוף פעולה ימנע עוגמת נפש עתידית – מה גם שאם מקפידים על רצון טוב תמיד אפשר להפוך את הקנייה לחוויה זוגית נעימה.

גודל המיטה

הפרמטר הראשון לבחירת מיטה זוגית הוא הגודל שלה. אם נרכשת רק מיטה, ללא מזרן, הבחירה פשוטה – נדרשת מן הסתם מיטה שתתאים לגודל המזרן. במקרים אחרים חשוב להקדיש תשומת לב לסוגיה זו. הגודל הסטנדרטי הוא 140 על 190 ס"מ או 140 על 200 ס"מ כלומר רוחב של 1.4 מ' ואורך של 1.9-2 מ'). יש גם מיטות קווין סייז וקינג סייז שמגיעות לרוחב של עד 180-190 ס"מ ואורך של 200-220 ס"מ.

עבור בני זוג גדולים או כאלה שאוהבים את המיטה מרווחת, ההמלצה היא להשקיע בדגם בעל מידות גדולות. יחד עם זאת חשוב גם למנוע צפיפות יתר בחדר השינה. בפרט מומלץ להשאיר מרווח משני צידי המיטה, כך שלשני בני הזוג תהיה גישה נוחה לצד שלהם. אם חדר השינה קטן יחסית כדאי לשרטט את החדר, למקם בו את כל האלמנטים הקיימים וכך להבין מהו הגודל המרבי שלא ייצור צפיפות יתר.

המראה של המיטה

מיטות זוגיות נבחרות בנוסף גם על סמך המראה שלהן. שלל הדגמים מאפשר להתאים את המיטה לסגנון חדר השינה ולהעניק לו אופי כפרי, מודרני, רטרו ויש עוד אפשרויות. הגוונים של המיטה הם אלה שמשפיעים על העיצוב של החלל, ועוד מוטיב שאפשר להיעזר בו כדי ליצור את האופי הרצוי לחדר השינה הוא שידות תואמות לצידי המיטה.

טווח המחירים של מיטות זוגיות איכותיות

חשוב להדגיש שמיטה זוגית איכותית היא לא מוצר זול. טווח המחירים של מיטות זוגיות נע בין 2,500 ל-5,500 ₪, ומן הסתם יש גם דגמים יוקרתיים ויקרים יותר. בהתאם מומלץ לקבוע מראש מסגרת תקציב, כמובן בהסכמה בין שני בני הזוג, ולמקד את החיפושים בתוך מסגרת זו. השוואת מחירים מקיפה תאפשר מציאת מיטה בגודל האופטימלי ועם מראה מרשים במיוחד גם מבלי לחרוג ממסגרת התקציב – ובלי קונפליקטים מיותרים.

דילוג לתוכן