ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מאווררי תקרה גדולים – מזג האוויר הכי נוח שתמצאו

מרץ 31, 2022

מאווררי תקרה גדולים יכולים לצנן איזורים נרחבים ולהוות תחליף מעולה למיזוג אוויר בימי הקיץ

ישראל היא מדינה חמה, את זה מרגיש ויודע כל אחד שחי כאן או מי שהגיע לביקור בחודשי יולי-אוגוסט הלוהטים. את העובדה הזו אנחנו כנראה לא נצליח לשנות, ואולי ההיפך הוא הנכון – אורח החיים המודרני, המסת הקרחונים ומשבר האקלים העולמי ככל הנראה יביאו לכך שהטמפרטורות ימשיכו לטפס בחודשי הקיץ ואנחנו נצטרך למצוא פתרונות יעילים להתמודד עם העניין.

כאשר מוסיפים לזה את העובדה שמחירי החשמל נמצאים גם הם בעלייה, המסקנה היא שעלויות המחייה בחודשי הקיץ צפויות לעלות גם הן באופן דרמטי. מן העבר השני, קשה לדמיין מצב שבו מצליחים להעביר ארגונים, חברות, בתי עסק ומשקי בית פרטיים את חודשי הקייץ ללא פיתרון איכותי, יעיל ואם אפשר גם חסכוני בחשמל.

תשובה מנצחת לקיץ הישראלי

על כל הדרישות הללו עונים מאווררי תקרה גדולים. מאווררים מסוג זה עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה וצריכת החשמל שלהם נמוכה בעשרות אחוזים בהשוואה לצריכת חשמל של מזגנים או מצנני אוויר זוללי חשמל אחרים. היתרונות הללו הופכים את מאווררי התקרה לאחת התשובות הטובות ביותר להתמודדות עם החום.

בניגוד לימים עברו, כיום ניתן למצוא מאווררי תקרה חזקים מאוד, בגדלים שונים, אשר מותאמים באופן מדוייק לגודל החלל אותו הם אמורים לצנן. כך למשל, ישנם מאווררי תקרה קטנים המותאמים לחדרים ביתיים, מאווררים גדלים יותר שמתאימים לצנן חללים רחבים כמו סלון ומטבח או לחילופין חדרי ישיבות. לצד אלו ישנה קטיגוריה נוספת של מאווררי תקרה גדולים. אלו מתאימים לצינון חללי ענק, ולא פעם נעשה בהם שימוש גם בחקלאות, כאשר יש צורך לצנן רפתות או לולים.

ההפעלה של מאווררי תקרה גדולים כמו גם של מאווררים במידות הקטנות יותר היא שקטה וכלל לא מורגשת. גם מאווררים שיעבדו שעות ארוכות מידי יום יחזיקו מעמד שנים ארוכות, כך שהצרכנים נהנים מיציבות, ביטחון ומכשיר חשמלי חסכוני שפשוט עושה את העבודה. העובדה שהמאווררים הם שקטים וחסכוניים מאפשרת להשאיר אותם דולקים שעות ארוכות, זאת מבלי להיות מוטרדים מהעלויות ומבלאי של המכשיר.

כחלק ממגמות העיצוב, זכו גם מאווררי תקרה גדולים למגוון רחב של עיצובים מקדמים וניתן למצוא אותם גם במגוון צבעים. כעת כל מה שנשאר הוא לבחור את הגודל המתאים לצרכים שלכם, את העיצוב והצבע שעולים בקנה אחד עם הקו העיצובי בבית או במשרד ופשוט לגלות עולם חדש של מיזוג אוויר יעיל, נעים, ידידותי לסביבה ושקט לחלוטין. עם כל היתרונות האלו, נשאלת השאלה איך לא הכרתם את הפיתרון האדיר הזה לימי הקיץ קודם? ובכן, כמאמר הדודות יודעות הדבר – לא בוכים על חלב שנשפך, או על חשמל שבוזבז. פשוט מסתכלים קדימה ומשנים את התמונה, כבר בקית הקרוב.

דילוג לתוכן