ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה בודקים לפני שקונים ג'קוזי לבית?

אוגוסט 28, 2022

טבילה בג'קוזי היא חוויה מפנקת מאוד לגוף וגם לנפש – ואופציה מומלצת לכל מי שהמציאות שלו אינטנסיבית והוא זקוק גם לרגעי הפוגה. בהתאם הוספת ג'קוזי לבית משדרגת במידה ניכרת את איכות החיים וגם מהווה סמל להצלחה. סיבה נוספת לפופולריות ההולכת וגדלה של אמבט העיסוי היא המגוון הרחב של הדגמים והאפשרויות, כך שכיום ניתן למצוא אופציה מתאימה לכל בית ובמסגרת תקציב סבירה. לפני הרכישה חשוב להקדיש תשומת לב למספר בדיקות חיוניות – כפי שיפורטו בכתבה זו.

מידות השטח שמיועד להתקנת הג'קוזי

ג'קוזי הוא פריט יחסית גדול, ולכן חשוב למדוד היטב את השטח שבו הוא אמור להיות מוצב. אמנם מרחבי המגורים כיום מרווחים בהרבה בהשוואה לעבר, ובהתאם יש יותר מקום פנוי גם לטובת אלמנטים כמו ג'קוזי, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו גם צוברים רכוש רב יותר מפעם, ולכן חשוב לפנות מקום לאמבט העיסוי המפנק.

עוד דגש חשוב בהקשר זה הוא להשאיר מעבר פנוי אל הג'קוזי – ברוחב של מטר או אפילו יותר – ובכל מקרה לא ליצור צפיפות יתר שפוגעת באסתטיות של הבית. במידת הצורך עדיף "להסתפק" בג'קוזי מעט קטן יותר שעדיין יספק חוויות מהנות מאוד.

השימוש הצפוי באמבט העיסוי

כשמוסיפים ג'קוזי לבית אפשר כמובן להשתכשך בו לבד וליהנות מהזרמים המרגיעים ומתחושת הניתוק מהמציאות היומיומית על כל המטלות שהיא מביאה איתה – אבל בדרך כלל הבילוי המקובל באמבט הגדול הוא בזוג ואפילו בקבוצה גדולה יותר. לשימוש פרטי בלבד אפשר לבחור מבין הדגמים שמתאימים ל-3 עד 5 בני אדם, ואילו לשימוש עסקי – למשל כשקונים ג'קוזי לצימר רצוי לשקול גם אמבטיות גדולות יותר, כאלה שגם 6 עד 8 בני אדם יוכלו להתרווח בהן.

הכנת תשתית החשמל לג'קוזי

ג'קוזי הוא מכשיר שצריכת החשמל שלו יחסית גבוהה. בבית שיש בו לוח חשמל חד פאזי התוצאה של הפעלת הג'קוזי עלולה להיות חוסר יכולת להפעיל במקביל מכשירים חשמליים אחרים מחשש שהפקק יקפוץ – ולכן כחלק מההיערכות להוספת ג'קוזי לבית כזה מומלץ להחליף את לוח החשמל ללוח תלת פאזי שהיכולות שלו טובות בהרבה.

היכרות עם החומרים שמהם מייצרים ג'קוזי לבית

ג'קוזי ביתי מחומר לא חזק מספיק עלול שלא להחזיק מעמד זמן רב, וחבל. ההשקעה ברכישת ג'קוזי והתקנתו נובעת מן הסתם מהרצון ליהנות ממנו לטווח ארוך מאוד, וכדי שכך יהיה מומלץ להעדיף דגמים שמיוצרים מאקריל. את שכבות האקריל נהוג לחזק בעזרת פולימרים מתקדמים, והתוצאה: ג'קוזי שאפשר להשתכשך בו שוב ושוב, שוב.

עוד המלצה חשובה היא לבצע את הרכישה של אותו דגם נבחר של ג'קוזי לבית אך ורק מחברה רצינית שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. חברה ותיקה מציעה מבחר רחב של דגמים כך שאין צורך להתפשר על אף פרמטר, ייעוץ מקצועי מועיל וגם אחריות מלאה.

 

דילוג לתוכן