ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה זה ניתוח מתיחת זרועות?

פברואר 9, 2022

החלום של אנשים רבים הוא להוריד ממשקל גופם כך שהם יראו חטובים ורזים יותר. כאשר אנחנו עובדים על חיטוב הגוף שלנו ואוכלים אוכל בריא – אנחנו יכולים לרדת הרבה במשקל. הבעיה היא שלעיתים ירידה מהירה במשקל יכולה לגרום להידלדלות של עור הגוף באזורים שונים כמו למשל בזרועות או בבטן. ניתוח מתיחת זרועות הוא ניתוח בו המנתח הפלסטי מסיר את עודפי העור מהזרועות שלנו ולמעשה מותח את שארית העור על הזרועות כך שהן יראו אסתטיות יותר.

למי ניתוח מתיחת זרועות יכול להתאים?

ניתוח מתיחת זרועות יכול להתאים מאוד לנשים ולגברים שעברו את גיל 18 ורזו באופן משמעותי במשקל. ברוב המקרים מי שרזה מעל ל-25 קילו יזדקק לניתוח מסוג זה. הניתוח עצמו לא מסוכן מאוד, אך הוא נעשה תחת הרדמה כללית ודורש זמן התאוששות שיכול לכלול התמודדות עם כאבים. את הניתוח רשאי לבצע אך ורק רופא מומחה לרפואה פלסטית כירורגית.

איך אפשר למנוע תופעה של קמטים בזרועות?

אם אנחנו רוצים למנוע מצב בו יופיעו קמטים בזרועות שלנו כדאי לנו לעבור ניתוח מתיחת זרועות או לחלופין לשים לב לכך שהירידה שלנו במשקל תהיה הדרגתית ולא קיצונית מאוד (נגיד שתוך 3 חודשים נוריד 30 קילו). תופעה של קמטים בזרועות יכולה להיות קשורה לא רק להורדה ניכרת במשקל אלא גם לתופעות אחרות כמו היריון או גיל מתקדם.

איך אפשר למנוע תופעה של עודף עור בזרועות?

איך אפשר למנוע תופעה של עודף עור בזרועות? רובנו שמים לב לכך שיש לנו עודף עור בזרועות רק אחרי שזה כבר קרה. אם אנחנו רוצים למנוע את התופעה הזאת מבעוד מועד אנחנו חייבים להיות  מודעים לאסתטיקה ולמראה הגופני שלנו ולשמור שלא נעלה הרבה במשקל. אם כבר עלינו הרבה במשקל אז מה שהכי כדאי לנו לעשות אם אנחנו רוצים לרדת במשקל זה להתייעץ עם דיאטנית מומחית ומאמן כושר מקצועי שיסייעו לנו ליהנות מירידה הדרגתית שתמנע את הופעת הקמטים. במקרים שזה לא אפשרי אז גם האפשרות של ניתוח מתיחת זרועות יכולה לסייע.

האופן שבו הגוף שלנו נראה יכולה להשפיע רבות על הביטחון העצמי שלנו. אנשים רבים מרגישים בטוחים יותר בעצמם כאשר הם רזים ומחוטבים. אם אנחנו רוצים להיראות טוב יותר כדאי לנו לרדת למשקל שנרגיש בו בנוח עם עצמנו. לאחר הירידה במשקל חשוב מאוד להתייעץ עם רופא פלסטי מומחה איך אנחנו יכולים לשפר את האסתטיקה של עודפי העור שנשארו לנו בגוף. חשוב לחכות כמה חודשים עד שאנחנו עוברים ניתוח פלסטי מהמזמן בו ירדנו במשקל – כי אנחנו צריכים לוודא שהירידה במשקל תהיה יציבה ותישאר לאורך זמן. שמירה על משקל גוף תקין כדבר שבשגרה היא משימה לא פחות קשה מאשר לעשות דיאטה ולרדת במשקל.

 

 

דילוג לתוכן