ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה שחשוב לדעת על מגהצי קיטור

פברואר 2, 2022

מגהצי קיטור מגיעים עם כל כך הרבה יתרונות להקלת פעולת הגיהוץ, ומאמר זה מציג את ההיבטים שחשוב להכיר על מגהצים אלו, לפני קניית הדגם המתאים.

קיימים שלושה סוגי מגהצי קיטור

קיימים מגהצי קיטור סטנדרטיים, מגהצים אלחוטיים ומחוללי קיטור. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שלו. אתם יכולים גם לבחור מערכות מגהץ קיטור, כגון מכשירי קיטור או מגהצים שפועלים על קיטור בדגמים אנכיים שאינם דורשים קרש גיהוץ.

מגהצי קיטור סטנדרטיים

מגהצי קיטור סטנדרטיים הם ללא ספק האפשרות המשתלמת ביותר והקלה מאוד לשימוש, לנשיאה ולאחסון. פעולת הגיהוץ אינה דורשת שום ציוד מלבד קרש גיהוץ רגיל, והמגהץ אינו משמיע רעשים מיוחדים.

מגהצים אלחוטיים

מגהצי קיטור אלחוטיים מאפשרים גיהוץ במהירות, בהשוואה לשימוש במגהצים סטנדרטיים, ואין כבל חשמל מחובר, מה שמקל על התנועה סביב קרש הגיהוץ מבלי להסתבך. יתרון נוסף הוא שמגהצים אלה קלים מאוד לנשיאה ולשימוש.

מחוללי קיטור

מגהצי מחוללי קיטור מפיקים את מירב החום יותר מהסוגים האחרים של מגהצי קיטור. הם קלים לשימוש, ומאפשרים החלקת קמטים במהירות, ללא צורך במילוי מתמיד.

תכונות שונות של מגהצי קיטור

חשוב להבין שסוגי מגהצי קיטור אינם זהים. כך, לדוגמא, מומלץ לבחור דגם של מגהץ עם פקדים נוחים, כגון כיבוי אוטומטי, כפתור נחשול אדים או פרץ קיטור, וכבל נשלף. חוץ מזה, ההגדרות המתאימות לאריגים ספציפיים מונעות את הרס הבגדים ותכונות אלו חייבות להיות קלות לזיהוי.

הגדרות של מגהצים מסוימים פשוט אינן ברורות או אינן מסומנות היטב כמו בדגמים אחרים, לכן עדיף לבחור דגם של מגהץ קיטור עם מחוון איכותי שמיידע אתכם כשהמגהץ או המערכת פועלים.

יש להחליט על התכונות הרבות הזמינות של מגהצי קיטור כדי לבצע את מטלות הגיהוץ. מסיבה זו, מומחי חברה שמייצרת ומשווקת מכשירי חשמל ביתיים מלווים אתכם בבחירת המגהץ הטוב ביותר, על מנת שתמצאו את הדגם שמתאים לכם. חשוב להתייעץ עם המומחים כדי להבין איך לגהץ אריגים שונים בקיטור, ולהימנע מהרס הבגדים האהובים עליכם בתהליך הגיהוץ.

מגהצי קיטור אנכיים לעומת מכשירי קיטור

לא כל המגהצים מצריכים שימוש בקרשי גיהוץ. יש אנשים שנמצאים כל הזמן בתנועה וזקוקים לשיטה שתאיץ את המטלה, ואחרים פשוט אינם אוהבים לגהץ. אם תרחישים אלו נוגעים לכם, אתם יכולים לשכוח מקרש הגיהוץ, ולבחור מגהץ קיטור אנכי.

היתרון של מגהצי קיטור אנכיים הוא היכולת לתלות את החולצה שלכם ולגהץ אותה במהירות. זוהי האפשרות הטובה ביותר לביצוע מהיר של גיהוץ גם לאריגים גדולים.

חשוב לבדוק את כל האפשרויות הזמינות לפני ביצוע רכישה, ולהתייעץ עם נציגי השירות באולם התצוגה של חברת מכשירי חשמל ביתיים, על מנת לוודא שאתם רוכשים את הדגם הנכון מבין הדגמים השונים של מגהצי קיטור.

דילוג לתוכן