ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מייבשי כביסה: 3 יתרונות חשובים במיוחד

אוקטובר 4, 2022

כיום יש היצע גדול מאוד של מייבשי כביסה. נשאלת השאלה כיצד בוחרים את האחד שלכם מתוך כל המבחר. הנה 3 טיפים שנותנים חומר למחשבה

פעם נהוג היה לחשוב שמייבשי כביסה הם מוצר חשמלי שנמצא בשימוש רק בחורף. השמש הישראלית הקופחת והרצון לצמצם זמנים הובילו לכך שהמכשירים החשמליים הללו נמצאים בשימוש לאורך כל ימות השנה, ולכן חשוב להקדיש זמן כדי לחשוב איזה מבין מייבשי הכביסה המוצעים אתם רוצים לקחת אתכם הביתה. "מייבש הכביסה ומכונת הכביסה הם בלתי נפרדים מבחינתי", אומרת נתי. "במכוון מיקמתי אותם אחד ליד השני, כדי שאפשר יהיה להעביר את הבגדים מהמכונה למייבש ולסיים עם הסיפור. אין אצלי חבלי כביסה או בגדים שתלויים במרפסת. הכל נכנס למייבש, כל השנה. האמת היא שאחרי כל כך הרבה שנים של שימוש במייבש, כבר התרגלנו לבדים הנעימים של הבגדים אחרי יבוש במייבש. נראה לי שיהיה קשה לחזור אחורה".

איכות החיים שמאפשרים מייבשי כביסה היא אחד היתרונות המרכזיים שבהם, אבל יש עוד כמה. "לי מאוד חשוב שמוצרי החשמל שאני מפעיל יהיו ידידותיים לסביבה", אומר רן. "לכן, אני קונה אך ורק מוצרים שהדירוג האנרגטי שלהם הוא כזה שפוגע פגיעה מינימלית בכדור הארץ. במשך שנים לא הכנסתי הביתה מייבש כביסה בדיוק מהסיבה הזו. מדובר היה במכשירים זוללי חשמל, שאולי מקלים על החיים, אבל בהסתכלות לטווח ארוך גורמים נזק מאוד משמעותי לסביבה. בשנים האחרונות המגמה הזו השתנתה לגמרי. מייבשי כביסה מיוצרים בשיטות חדשניות וזוכים לדירוג אנרגטי שמאפשר את ההפעלה שלהם. לפני כשנה קניתי מייבש כביסה הביתה. אני מפעיל אותו רק בחורף, אבל אני חייב להגיד שהוא משפר מאוד את איכות החיים וגם הבגדים יוצאים ממנו נעימים ללבישה, הרבה יותר מאשר אחרי יבוש בשמש".

יתרון משמעותי נוסף הוא חיסכון בזמן. "כשיש ילדים מטלות הבית הן בלתי נגמרות", אומר רונן. "מהסיבה הזו אני מחפש כל דרך לצמצום הזמן שאני משקיע בכל אחת מהמטלות. מה שיכול להיות מבוצע על ידי מכשיר חשמלי – אני בעד. יש לנו רובוט ששואב את הרצפה, מדיח כלים, תנור בעל פונקציה של ניקוי עצמי וכמובן גם מייבש כביסה. בעיני, מייבשי כביסה חוסכים את זמן ההתעסקות בתליה והורדה של הכביסה מהחבל. אמנם מדובר בכמה דקות מידי יום, אבל כאשר מכפילים את זה בשבועות, חודשים ושנים, החיסכון בזמן הוא מאוד משמעותי. בכלל, מה שיכול להקל על החיים ולהפוך אותם ליותר פשוטים הוא מבחינתי עניין מבורך. גם המחירים של מייבשי הכביסה לא יקרים בכלל כיום, כך שמדובר בהוצאה שאפשר לעמוד בה בקלות באופן יחסי".

עם כל היתרונות הללו, אין ספק שמייבשי הכביסה הם אורחי קבע מאוד רצויים בבית, בקיץ, באביב, בסתיו וכמובן בחורף.

דילוג לתוכן