ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מיישרים שיניים עם אינויזליין: מחיר נוח לטיפול נוח

יולי 20, 2023

אנחנו אוהבים שנוח לנו. כשאנחנו נכנסים לישון אנחנו רוצים נוחות במיטה, וכשאנחנו קמים בבוקר אנחנו רוצים נוחות עם הקפה שלנו. אנחנו רוצים שיהיה לנו נוח בסביבת אנשים, חברים משפחה וקולגות, ושיהיה לנו נוח על הכיסא במשרד. האתגר הגדול מתחיל כאשר הנוחות מתערערת, בכל רגע נתון, ואנו צריכים להגיב. כברירת מחדל הרי שטיפולים רפואיים שונים מוציאים אותנו מאזור הנוחות שלנו, כמו גם הצורך בטיפולים אלו. יישור שיניים הוא לרוב תהליך לא מאוד נוח. אבל אנו משלמים עם אינויזליין מחיר נמוך מאוד באי-נוחות ביחס לתוצאה.

אנחנו כאן כדי לספר לכם על הטכנולוגיה פורצת הדרך, אשר הכניסה את תחום יישור השיניים לאזור הנוחות שלנו, ומאפשרת גם לרגישים ביותר לבחור לבצע את השינוי שהם חולמים עליו, ולהגיע לפה המושלם ולחיוך שובה הלב שהם תמיד רצו.

מיישרים שיניים בלי לעשות עניין

אינויזליין הוא הגשר שמאפשר לנו לנוע מאזור הנוחות הלא נוח של שיניים לא ישרות לעבר טיפול אורתודנטי מלא ופה מושלם. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת ליישור השיניים, אשר יתרונותיה רבים ומגוונים:

  • קשתיות שקופות – קשתית היא אותה קשת שמורכבת על השיניים ומפעילה לחץ עדין ומתמשך. הלחץ הזה תפקידו הוא הזזה הדרגתית של השיניים שלנו למיקום החדש ולזווית הנכונה, זווית אסתטית יותר ובריאה יותר. העובדה שהקשתית הזו שקופה אומרת כי אנו יכולים לבצע תהליך יישור שיניים בלי להתמודד עם העובדה ש"כולם רואים".
  • טיפול הדרגתי ומדויק – בעוד שיישור השיניים המסורתי, אשר עובד מצויין כפי שהוא, מציע "גסות" יחסית, הרי שהטיפול באינויזליין יותר עדין והדרגתי. הקשתות השקופות מותאמות ומוחלפות כל שבוע עד שבועיים, מה שאומר שיש תהליך מאוד מדויק ועדין ביישור השיניים שלכם.
  • מעכב צמוד – העובדה כי יש להחליף את הקשתיות השקופות בדרך כלל כל שבועיים לכל היותר אומרת כי אתם פוגשים את הרופא המומחה שלכם לביקורת קצרה במקטעי זמן קצרים יחסים. זה אומר שאתם במעכב צמוד, יש לכם מומחה לצידכם כל הדרך, ואם יש בעיה בפה, בלסת או בשיניים, עם או בלי קשר ליישור השיניים, היא ככל הנראה תזוהה מוקדם מאוד, ותטופל בהקדם.

מאזור הנוחות לאזור הנוחות האסתטי!

תבקשו מילד לצאת מאזור הנוחות שלו, ותראו מה קורה. הם יעשו לפעמים הכול כדי לא לעשות משהו שקשה או מאתגר אותם, בטח כאשר התוצאה החיובית היא לא משהו מיידי וברור. גם אנחנו כמבוגרים מתנהגים כך לא מעט פעמים, וההבדל הוא רק ברמת אי-הנוחות שאנו מסוגלים להעביר את עצמנו למען מטרה עתידית.

הליכים רפואיים נפוצים כמו יישור שיניים לא נועדו רק לצרכים אסתטיים. הרבה מאוד מהמטופלים אצל האורתודנט עושים את הטיפול כי הם צריכים, או אפילו חייבים ברמת בריאות הפה והלסת. אבל כאשר אנחנו לא מרגישים שאנחנו חייבים, כדאי מאוד שיהיה שם פיתרון נוח מספיק כדי לגרום לנו לנוע קדימה ולבצע את הטיפול. עם אינויזליין מחיר המתח המלווה טיפולים שאחרים יכולים לראות יורד בצורה משמעותית, ומאפשר גם למהססים ביותר לפעול למען האסתטיקה ובריאות הפה שלהם.

דילוג לתוכן