ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

משפצים? חיפוי מעלית – דאגה אחת פחות

פברואר 28, 2023

מתי עושים חיפוי מעלית?

כשמשפצים בית, בניין מגורים, בניין משרדים או כל נכס אחר, יש המון דאגות שמטרידות את הדיירים. אחד מהמטרדים הגדולים ביותר בתקופות כאלו הוא הנזק שעלול להיגרם לרכוש ולמבנה עצמו בעקבות שינויים מתוכננים או חוסר תשומת לב של הפועלים במקום. המעלית היא מהחלקים החשובים ביותר בבניין שכל פגם בה עלול ליצור קשיים רבים ולכן רבים מחפשים פתרון שיספק הגנה מתאימה למעלית מפני נזק. בנוסף, המעלית היא חלק יקר מאוד מהנכס ומוטב לשמור עליה מפני פגיעה מאשר לשלם את המחיר על תיקונים יקרים לאחר מכן. הדרך האידיאלית לעשות זאת היא באמצעות חיפוי מעלית שיגן עליה מפגיעה מכנית ומלכלוך קיצוני של עבודות הבנייה.

אילו סוגים של חיפוי מעלית ניתן לעשות?

כשמדברים על חיפוי מעלית, ישנן שתי אפשרויות מרכזיות שמרבית השוק בוחר להזמין – חיפוי קשיח וחיפוי מבד. חשוב להכיר את ההבדלים ביניהם – החומרים בהם עושים שימוש, יכולת ההגנה של שתי האפשרויות על המעלית, צורת ומהירות ההתקנה ועוד. הנה קצת מידע שיעזור לכם לעשות סדר ולקבל החלטה נכונה:

1.     חיפוי קשיח מעץ

חיפוי מעלית כזה מורכב משכבות עבות במיוחד שמותקנות על שלדת עץ. בעזרת השכבות האלו שעמידות באופן אופטימלי בפני מכות, אוטמים את כל חלקי המעלית באופן מושלם כך שאין דרך שבה דפנות המעלית המקוריות יכולות להינזק.

2.     חיפוי בד

חיפוי מעלית מבד עשוי משכבות שמטרתן לשכך את הפגיעה בהינתן מכה בדפנות המעלית. כמו כן, גם רצפת המעלית מקבלת מיגון אפקטיבי.

איך יודעים ממי להזמין חיפוי מעלית?

ייתכן ולא תדעו מהו חיפוי המעלית הנכון עבור הנכס שלכם, ובדיוק לשם כך מוטב להתייעץ עם חברות המתמחות בתחום ומבצעות באופן קבוע פרויקטים של חיפוי מעלית. לצד זאת, חשוב לדעת לאיזו חברה לפנות כדי להתייעץ וגם לאיזו חברה לפנות כדי להזמין חיפוי מעלית. ההמלצה הרווחת היא לבחון את האפשריות בשוק ולהחליט מי תהיה החברה המתאימה ביותר לפרויקט. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור מבין החברות הקיימות כיום:

1.     יעילות

חשוב להזמין חיפוי מעלית מחברה שמבצעת פרויקטים דומים בהצלחה ויכולה לספק לכם פתרון שייתן מענה הולם ומשתלם לצרוך שלכם להגן על המעלית. חשוב שתבחנו את סגנון העבודה המקצועי והתוצאות שהחברה יכולה לספק לכם. בחרו בחברה שתהיו בטוחים כי היא תבצע את העבודה ביסודיות ובהצלחה.

2.     מהירות התקנה ופשטות

אין סיבה שהתקנת חיפוי מעלית תגזול מכם משאבים מיותרים, הרי בסופו של דבר מטרת החיפוי הוא למנוע נזקים עתידיים. בדקו מהי זמינות החברה ותוך כמה זמן הם יכולים לבצע את העבודה, מבלי שזה יפריע לשגרת היום יום שלכם ויצריך מכם זמן ואי נוחות מיותרים.

3.     חומרי גלם איכותיים

כשחומרי הגלם איכותיים, כך גם חיפוי המעלית איכותי, על כן חשוב לבדוק עם החברה בטרם ההזמנה באילו חומרים נעשה שימוש בהנחת החיפוי ומהן התכונות שלהם שמבטיחות הגנה מקסימלית למעלית.

דילוג לתוכן