ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

ניתוח הצרת היקפים – כל מה שחשוב לדעת

מאי 11, 2022

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים וגברים כאחד מתעניינים בניתוחים להצרת היקפים. הרצון להיראות טוב יותר, החשק להיות יותר אטרקטיבי ומושך, המטרה להרגיש טוב יותר עם עצמך גורמים לרבים לגשת למרפאות המובילות בתחום על מנת לבצע ניתוח הצרת היקפים שישפר את הרגשתם האישית וגם את המראה הכללי. מהו אותו ניתוח? מי מבצע את הניתוח? ומה חשוב לדעת על הניתוחים להצרת היקפים? כל הפרטים בהמשך.

בעשורים האחרונים חל שינוי משמעותי בישראל ובכלל בעולם בכלל, מאז שהרשתות החברתיות אפשרו לכל אחד ואחת מאתנו להעלות תמונות וסרטונים כל אחד רוצה להעלות את התמונות בהם הוא נראה במטבו. כך קרה שיותר ויותר אנשים החלו להתאמן ולחטב את עצמם, יותר ויותר אנשים סגלו לעצמם אורח חיים בריא יותר וגם לפעמים פונים למרפאות האסתטיקה על מנת להשלים את המראה שתמיד חלמו עליו. ניתוח להצרת היקפים מאפשר לאנשים לקבל את הגוף המעוצב והמחוטב שתמיד רצו.

מהו ניתוח הצרת היקפים ולמי זה מתאים?

ניתוח להצרת היקפים מתאים לגברים ונשים כאחד. הטיפול אינו טיפול קסם והוא מתאים למי שמבין מן היסוד כי עליו לשמור על אורח חיים בריא, לעסוק בפעילות גופנית, לשמור על תזונה בריאה ומזינה כדי שתוצאות הניתוח יישמרו ויינזקו מעלייה במשקל. בנוסף, נשים לפני לידות או נשים שטרם סיימו את סבב הלידות שהן מעוניינות ללדת, רצוי להמתין עד סיום כל הלידות על מנת להתחיל בטיפול, הריונות משבשים את תוצאות הטיפול ולכן אין טעם לבצע את התהליך קודם לכן. נשים וגברים שמתקשים לשמור על משקל גופם באופן אחיד ותקין גם במקרים אלו ברוב המקרים יומלץ להם תחילה לשנות את אורח חייהם לאורח חיים בריא יותר ולשמור על כך, אם יחזרו ויעלו במשקל, התוצאות לא יישמרו ויהיה עליהם לעבור את התהליך שוב. גם למעשנים יהיה כנראה מכשול לעבור את הטיפול, היות ועליהם להפסיק לעשן זמן מה לפני תחילת הטיפולים וגם לאחר מכן. אם אינם יכולים לעמוד במשימה ולהיגמל מעישון כנראה ולא יוכלו לעבור את הטיפול. על כל פנים מומלץ להתייעץ עם מנתח מומחה על מנת לבחון כל מקרה לגופו. עכשיו שהובהר מי יכול לעבור את התהליך, בואו נמשיך ונבין מהו ניתוח להצרת היקפים.

תהליך הצרת ההיקפים הוא אינו תסריט של טיפול אחד, למעשה זהו מכלול של טיפולים אסתטיים שונים שמאפשרים לנשים וגברים להיות בגוף שתמיד חלמו. טיפול הצרת היקפים מהווה פתרון עבור אנשים שהשילו משקל רב מגופם ונותרו עם עודפי עור באזור הבטן, בזרועות או בירכיים. בנוסף, נשים לאחר לידות הסובלות מעודפי עור בבטן או סימני צלוליט יכולות להעלים את אלו על ידי טיפול פשוט יחסית. המסת שומן, הצרת היקפים באמצעות אולטרסאונד או באמצעות גלי לייזר. לכל טיפול ולכל אדם נדרשת אבחנה פרטנית.

דילוג לתוכן