ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

שירותי הסעת עובדים במרכז – השקעה נבונה למנהלים

אוקטובר 31, 2022

כבעלי עסקים בטח אתם מכירים את ההבדל בין השקעה להוצאה. שירותי הסעת עובדים במרכז הם השקעה שקשה להגזים בתועלת שצומחת ממנה. הנה כמה סיבות מרכזיות לכך

אביאל גר באחת הערים בגוש דן ועובד בפתח תקווה. אחד השיקולים המרכזיים שלו בבחירת מקום העבודה היה התנועה אל המשרד וממנו אל הבית בסיום יום העבודה. "כולם חושבים שלעבוד בהיי טק זה פיקניק אחד גדול", אומר אביאל. "אמנם אי אפשר להתכחש לתנאים שאנחנו זוכים להם, אבל זו עבודה קשה ותובענית שלא פעם משתלטת לגמרי על החיים. את מקום העבודה הקודם עזבתי בעיקר בשל העובדה שהיה לוקח לי כמעט שעתיים להגיע למשרד בבוקר ושעתיים וחצי נוספות להגיע בערב הביתה. זה גרם לי לריחוק מהילדים ומאשתי, הייתי חוזר סחוט מעייפות ופשוט הרגשתי שהעבודה לא מאפשרת לי לשלב שום דבר שאני אוהב בחיים שלי. החלטתי לעזוב ולחפש מקום עבודה קרוב יותר לבית ואחד התנאים שלי היה לקבל שירותי הסעת עובדים".

שירותי הסעת עובדים במרכז אולי נשמע כמו פינוק, אבל עבור אביאל זה היה תנאי ראשוני. "היו ראיונות שהפסקתי אחרי כמה דקות כי לא היו שירותי הסעת עובדים במרכז", אומר אביאל. "הבנתי שזה המפתח להכל. בסופו של דבר הגעתי לחברה שהמשרדים שלה נמצאים באיזור קריית גת. איך שהתחלנו את הראיון המראיין אמר לי – אני יודע מה אתה הולך לשאול. יש שירותי הסעת עובדים במרכז. חייכתי בסיפוק ואז הייתי מוכן לשבת ולהמשיך לשמוע על המשרה ועל התנאים הנלווים".

אביאל עובד כבר מספר חודשים בחברה החדשה ואת השינוי הוא הרגיש כבר מהרגע הראשון. "היה מדהים לקום בבוקר ולדעת שאני לא צפוי לבזבז שעתיים בפקקים, לריב על חניה, להתמודד עם נהגים שעולים על הכביש כמו שמגיעים לשדה קרב. אני פשוט מגיע לנקודת האיסוף, עולה לאוטובוס, יושב בנוחות שלי, לפעמים עובד או עושה טלפונים ומגיע למשרד בשעה קבועה, כשאני רגוע ורענן. מעבר לעובדה שהנפש שלי בריאה יותר, גם התפוקה שלי עלתה. זה קשור קשר ישיר גם לעובדה שאני סוף סוף זוכה לראות את הילדים שלי ערים ויכול גם לנהל עם אשתי מערכת יחסים פנים אל מול פנים, ולא רק בטלפון ובהודעות וואטסאפ".

החברה שבה עובד אביאל היא לא היחידה שמציעה שירותי הסעות לעובדים. "היום יותר ויותר מנהלים וחברות מבינים שמדובר בהשקעה מעולה", אומר אביאל. "העובדים מגיעים בזמן, החברה יכולה לחסוך בהוצאות על אחזקת רכב ומקומות חניה, זו התנהלות הרבה יותר ידידותית לסביבה ובנוסף היא מאפשרת לעובדים להכיר זה את זה גם מחוץ לכותלי המשרד. אני מרגיש שמאז שאני מגיע בהסעה הקשרים שלי עם יתר העובדים נהיו טובים יותר, אני חד ועירני יותר ובשורה התחתונה – כולם מרוצים".

דילוג לתוכן